Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

The going away part || försvinner delen

Av onedirectionlifee - 6 augusti 2013 15:00

 

Vi gick och la oss efter jag hade kommit hem för det var inte direkt på morginen ag hade fått åka hem eller så kändes de inte som det. Jag avr jätte trött och louis med för enligt Harry hade inte Louis sovit på flera veckor medans jag hade legat i koma. Det var hemska tanke att det skulle hända igen. Jag ville inte att någonting skulle hända nu och jag ville inte att någon skulle försvinna.


Jag vaknade och jag tittde på min mobil klockan var bara 09.00 , det var alldeles för tidigt. MEn det var okej ändå. Jag tittade på en bild som hade kommit upp på FB och de stod.

#NEW FACT

880) HArry ssponsoirs a charity wich is trying to find a cure for brain tumours

Jag blev raasande efter att jag såg den.

Jag vände mig om för att se om Louis var vaken med det var han inte. Så jag tänkte att jag kunde gå över till han och prata om det.

Jag klädde på mig mina kläder och gick öve till Harry. Jag knackade på dörren. Han öppnade och gnuggade sig i ögonen och titttade konstigt på mig.

-Please dont say this is about me! Skrek jag och visade honom bilden.

-Im sorry i cant say that , sa han.

-Why did you do that? Frågade jag.

-Come in , sa han och öppnade dörren mer så jag kunde komma in.

-I dont want that to happend to someone more i love , sa han.

Tystnaden uppstod och varade länge. Han såg ledsen ut och kanske lite förvirrad. Medans jag var mäst typ arg men ändå rörd.

-You just cant say that, sa jag.

-I know but you need to know before we leave , sa han.

-What?! Skrek jag.

-Yeah we are leaving tomorrow , sa han och kom mot mig och kramade mig.

-No , i cant belive this is happening , sa jag och lät honom krama mig.

Vi kramades och jag var ledsen och jag ville bara att dom skulle stanna.

-Dont cry , sa han.

-I cant , sa jag.

HAn tittade på mig och tårar rann ner från min kind och han torkade bort dom med sin tröj ärm. Jag tittade på honom och sträckte på mig för att kunde kyssa honom. Och han kysste tillbaka. Vi kysstes ganska länge.

-If i dont get another chance to do that , sa jag efter kyssen.

-Its cool , sa han.

-Im sorry but i need to go to Louis , sa jag och kramade om honom och gick. But all of us need to do something today , sa jag sedan och han nickade.


Jag gick igenom korridoren igen och gick till mitt eget rum nu. och öppnade dörren och ser Louis sitta och packa sin väska.

-Why didint you tell me? Frågade jag honom.

-I was goignt o in the morning but you were gone , sa han.

-Yeah , but we are leaving but you can come with us , sa han sedan efter en stunds tystnad.

-No i cant , i have so more thing i need to do and need to see and need to live here in sweden i cant just leave for god now , sa jag.

-Okey , but i´ll guess is the last day together know then , sa han.

-I´ll guess , sa jag och kramade om honom.

- Then all of us can do something together , with Issa and Thea to , sa han.

-Yeah it sound like a good idea , sa jag och kramde om honom och kysste honom och en tår åkte ner från min kind.

-Dont cry , sa han och tårkade bort tåren med sin tumme.

-I cant stop , sa jag och tittadedjupt i hans ögon.

-I need to pack and i´ll guess you need to , sa han.

-Yeah , it feels like being dumped , sa jag.

-But we dont gonna break up cuz of this , sa han

-"Dont promise that you gonna write , dont promise that you´ll call" , citerade jag från summer love.

-We were not just a summer romans , sa han.

-Yes , it over when youre flying home , sa jag.

-Not if you are coming with me , sa han.

-But i cant like i said, sa jag.

Vi hade med våre väskor ner till entrén och sa åt repesetionisten att hon skulle lägga undan dom så vi kunde hämta dom senare.


En minibuss var utanför och vi åkte för att hämta upp tjejerna på hotellet. Jag undrade om jag skulle prata med Zayn nu eller senare och jag undrar om han stöter någonting på thea. Men jag hade inte det i mitt huvud så mycket mer. Jag satt med Louis och han var min dörm men det sura var att det snart skulle vara över dom åker hem imorgon och dom skulle sova på hotellet vi bodde på över natten och sedan åka hem på morgonen.

-You know i Love you right , sa jag till Louis.

-Yeah i know , and i understand if you cant come with us , sa han.

-What? Frågade Harry

-What is it Harry? Frågade jag honom.

-Your not coming with us, sa han.

-No i cant , sa jag.

-We gonna talk about this later. Louis , you and I ! Sa han bestämt.

Jag bara log och Ebba såg lite ledsen ut facktiskt. Men jag undrade varför.


Vi var framme vid entren till hotellet. Jag och Ebba klev ur och gick mot rummen där Issa och Thea bodde. Vi gick upp och knackade på dörren. Thea kommer och öppnar.

-Hej, sa hon och kramade om oss.

-Hej , sa vi båda två.

-Och vad vill ni? Frågae hon senare mn inte på något bitchigt sätt.

-Killarna åker imorgon och vi vill göra någonting allesammans , sa Ebba.

-Va? Åker dom imorgon? Frågade Issa när hon kom till dörren.

-Japp , sa jag ledsamt.

-Nej , men det skulle ändå inte bli någontign mellan mig och Harry han värka gilla någn annan , sa Issa.

-Ja det gör det facktiskt , sa Thea.

-JAja , men dom sitter i en bil som vi åkte med hit och väntar så ifall ni gör er redo så åker vi , sa jag.

-Läter bra, sa dom samtidigt.


Dom var inne och fixade sig lite sedan gick vi ner till killarna. Och klev in i bilen.

-So what do ou guys want to do? Frågade Liam.

-Grönalund ? Sa Thea.

-What? Can we just clear this out , sa Harry. We are not from sweden and dont understand swedish , sa han sen.

-Grönalund is a fairground and it is rides and many of tha like a funfair, sa jag.

-Stop being so smart , sa Zayn och putta till mig lite.

alla började skratta och vi hade jätte roligt men tillslut säger Liam.

-Sound like a wonderfull idea.

Så nu var vi på väg grönalund och vi skrattade och skrattade och skrattade hela vägen dit och allting var perfekt redan nu. Jag satt och höll Louis i handen hela tiden och han tittade romantiskt på mig många gånger och jag bara rodnade och pussade han på kinden många gånger.


VI var frammme på grönalund och alla ville åka olika karuseller men jag kunde inte. För det första har jag karusell fobi och frö det andra fick jag inte för doktorn. Vi gick  till många olika och jag var ju den som fick hålla i allas saker som mobiler och så men då passade jag på att ta Ego pics med deras mobiler så dom skulle komma ihåg mig. Men det hoppades jag att dom skulle göra ändå. Jag skulle ta kort med Louis mobil men möts av en shockerande bild som hans bakrund.

Den bilden som hade läckt ut innan jag lämnade honom och åkte hem till Falun. Jag fick alla minnerna tillbaka , dom sorgliga och dom glada. Men det var jobbigt att det hade varit jobbiga. Men det fick jag väll bara stå ut med. Förhållanden kan vara knepiga och sommarflörter.

Louis säger att detta int evar ett men det är det. Han sticker imorgon och allt kommer vara över. Vilket är jätte ledsamt. Men sånt var livet just nu.

Louis kom mot mig men dom andra skulle åka en gång till.

-Louis are you gonna miss me? Frågade jag.

-Of course im going to miss you , sa han. I love you , sa han sedan.

-I kow you love me and i dont want to forget this and i dont want you to move on from me , sa jag.

-I know , i dont want you to move on either but i think we have to , sa han.

-I thikn so  to but i gonna take some time for me , sa jag och kramade om honom.

-I know me too , sa han och kysste mig.


Nu ville jag göra någonting annat.Och det ville dom andra också. Jag vet inte vad men jag ville göranågonting annat men då kom jag på att dom har sommar krysset här.

-Guys come on , sa jag och alla förljde efter mig.

Vi gick mot grönalund scenen backstage och pratade med Gry.

-Hi , Gry Forsell , sa hon.

-Hi we are one direction we are leaving tomorrow and i think this is going to be a good show if we can play , sa Liam.

-I think so to , sa Gry och gick mot mig.

-Hej gry forsell , sa hon och hälsade på mig.

-Hej Anna ******** , sa jag.

-Okej och känner du killarna? Frågade hon mig.

-JA , jag är tillsammans med Louis , sa jag.

-Ok , kan jag få ställa några frågor snart i programet? Frågade hon.

-Visst , sa jag och vi ställde oss på sidan asså killarna och dom andra tjejerna och jag. Medans Gry gick ut på scenen

-You remember when i said that the revenge is sweet , sa Harry till mig.

-Yeah , sa jag.

-It comes when you least expect it , sa han och han ville cäll hämnas på mig antog jag.


Gry presenterade killarna och dom kom ut på scenen jag och tjejerna stod på sidan om och tittade på dom , dom sjöng många låtar facktiskt, Summer Love , Best song ever , little things , More than this och sedan ville Harry sjunga Dont let me go och han gfixk av killarna.

-I need some help to sing this , sa han. And i know someone who cans please scram her name so she comes up here , Anna!!! Skrek han och alla tjejer skrek.

-Anna! Anna! Anna! Anna ! och jag hade väl inget val så jag kom ut på scenen.

louis tog tag i mina arm och sa.

-You dont have to if you odnt want to.

-Yeah i´ll thiik i do , sa jag och kramade om han och gavhonom en puss och alla busvisslade.

Sången började rulla och Harry började sjunga han med.

Sne text = Anna || Vanlig= Harry || Understruken =båda

-Now youre standing there right in front of me , i hld on its getting harder to breath , All of a sudden this lights are blinding me , i never noteice how bright they could be e e e ,


-I saw in the croner there is a photograph . no daoubt in my mind its a pictrue of you , It lies there alone in it bit of broken glass , this bed was never made for two oo,


-I´ll kepp muy eyes wide opened

-I´ll keep my arms wide opened

-dont let me . dont let me, Donte let me go cause im tierd of feeling alone. Dont let me , dont let me go , cause im tierd of feeling alone.

-I promised one day that i bring you back a star , i cought one and it burned a hole in my hand ooooohh. Seem like this days that i watched you from a far , just trying t make you understand.

I´lll keep me eyyyyes wiiiide opened

Dont let me

Dont let me

Dont let me go , cause im tired of feeling alone

Dont let me , odnt let me goo.

 Det var instumental och vi dansade runt lite  där och jag vikade in Louis på scenen som hade gåttundan lite med dom andra.

Louis kom mot mig och jag kysste honom så alla kunde se.

Vi kysstes sedan gick han undan igen och Harry började sjunga igen.


-dont let me , Dont let me dont let me go Cause im tierd of felling alone

Dont let me dont let me go cause im tierd of feeling alone.

-Dont let me , dont let me gooooooo

Cause im tierd of sleeping  aloneeee

slut på sången

Många började klappa och busvissla och Harry gick bakom scenenmen jag stannade.

-Ens tro aplåd för Anna och Harry och andra killarna i one direction! Skrek gry ut i mikrofonen.

-Anna ,  hur  är one direction i vanliga fa ll alltså på fritiden? Frågade Gry.

-Ja , asså många har nog sätt One direcion tour direis och jag skulle vilja att när man är med dom allihopa , men när jag är med Louis ensam så är han som vilket kille som hälst.

-Jaha , men nu har ni visat att du och Louis är tillsammans , hur länga har ni varit det ? Frågade hon.

-22 dagar mer eller mindre , sa jag och log.

-Wow det är långt för att vara tillsammans med en popstjärna som är från London , sa hon.

-Jag det är det väll , sa jag.

-Tack Anna! En stor applåd , sa  hon och tittade på publiken och dom klappade och busvisslade.

Jag kom mot Louis och ahn gav mig en stor kram. Vi gick vidar edärifrån och killarna fick göra några aoutografer och sedan ser Louis en skylt som det stod "The love tunnel" på och han drog mig ditåt.

-Come on we can do that ,  sa Louis till mig.

-okey , i would Love to , sa jag och vi satte oss i en såndär.

Det var helt otroligt fint det var ltie mörkt i början men sedan kom det några lampor och några saker.

-WOw i neve tought this would happened , sa jag.

-Not me either , you have a beutiful voice , sa han.

-No i have  not i was lucky that i didint fail , sa jag.

-But how did Harry know? Frågade han.

-When i went home frome the hospital to suprise i called Harry and i singed in the car and he tought that i have a beutiful voice and he had me to revenge on for a while ago , sa jag.

-That explaine things , sa han. I love you , sa han sedan.

-I love you too ,  sa jag och vi kysstes och sedan var det att gå ur.

-I whised i could stay , sa han.

-Me too , sa jag och krmade om honom när vi hade åkte klart och tittade bakåt och ser Harry och Issa sitta och kyssa varrandra när dom kom urså gick dom hand i hand. Jag kan erkänna att jag avr avendsjuk för att dom satt och kysstes , men jag ville bara att båda två skulle vara lyckliga och Issa var lycklig med Harry och Harry tror jag skulle vara lycklig med Issa men dom skulle ända ¨ka hem imorgon och det var ganska konstig känsla. Vi alla var tillsammans nu men ingen av oss var egentligen riktiga kompisar. Vi var bara kompisar till dom som vi var tillsammans med, det var ännu konstigare , att vi kunde bli kära så fort och hinna med alla katastrofer och allting som vi har varit med om. Allting som vi kommer sakna. Och allting vi inte kommer hinna göra tillsammans. Men vi har funnit varrandra allihop. Och vi kommer nog aldrig glömma det. I alla fall inte jag.


Vi åkte hem från grönalund och hem till hotellet och nu hämtade vi väskorna och åkte till hotellet vi hade varit på först. Där Issa och Thea bodde på fortfarande. Vi skulle hömta våra väskor när Ebba kommer fram till mig och pratar.


-Hej , du jag har en sak och berätta , sa hon.


-Vad för något? Frågade jag.


-Niall frågade om jag ville flytta hem till honom i London ,sa hon.


-VA! Det är väll underbart , sa jag.


-Jo men jag sa nej , sa hon.


-VA? Varför? Frågade jag,


-För jag kna inte lämna er tjejer och jag kan inte bara lämna sverige än , sa hon.-


-Men Ebba tänk såhör då , Niall Horan frågade om DU ville flytta hem till HAN i London och BO med HAN , sa jag.


-Det är rätt häftigt , sa hon.


-Ja det är det , sa jag. Du måste egentligen , jag kommer sakna dig jätte mycket men jag vill värkligen att du ska vara lycklig och Niall gör dig lycklig , sa jag sedan.


-Så det är okej med dig ? Frågade hon.


-Absolut! Sa jag.


-Jag älskar dig bästa vän ,sa hon till mig och krama om mig sedan gick hon till Niall och berättade att hon skulle följa med tilll London. Han kramade om henne när ho hade berättat och jag stod bar aoch log sedan kom någon bakom mig.


-That could be you and Louis, sa Harry bakom mig.


-Yeah i know , sa jag.


-Then why dont you follow? Frågade han.


-I cant Harry , im going to miss all of this but i cant do it , i have my life here , sa jag.


-Yeah , i know but you coul have your life there , sa han.


-I know , but no im nnot goig with yuo guys , sa jag.


-Okey , i understnad you and all of that but right know i think you are stupid , sa han och gick.


En tår rann ner från mitt ansikte och jag började nästan gråta. Jag ville inte lämna allt det här men jag ville inte lämna allt det andra heller. Det var hjärt krossande att öfrstå att dom kommer vara borta snart och det var inte en bra känsla vi skulle åka till hotellet vi skulle bo på sista dagen sedan avr det bara at åka hem. Hem till lilla falun ensam för Ebba skulle hem till Niall och bo där , ISsa och Thea skulle till göteborg och hälsa på kusiner och någon ting annat för Theas mamma sulle hämta upp dom imorgon så det var bara att åka hem helt ensam.


Louis kom upp bakom mig.


-Why was Harry angry ? Frågade han.


-He thinks im stupid for not following you to London , sa jag.


-Ok , but it hink you are too but im not mad , sa han.


-Can everybody please stop saying that im stupid ,sa jag och gick ut till gatan och kallade på en taxi även fast jag kunde fått skjuss va killarna men det ville jag inte.En taxi stannade och jag kunde hoppa in och vi åkte till hotellet och jag beställde ett ru ör mig själv här och så jag kunnde vara ensam nu. Jag gick upp på mitt rum och efter ett tag knackade det på. Jag gick och öppnade dörren och jag såg att det var Harry.


-Hi im sorry , sa han.


-Me too for slaming the door in you face , sa jag och smällde igne dörren. Men Harry bara öppnade den och klev in.


-I understand that your mad atme , but i just didint think straight , sa han.


-I understan , but im stupid enough to forgive an idiot like you ,sa jag och han tittade ledsamt på mig.


-Like me , like you , your not followng the love of your life bcasue you want to live here ? Tgats stupid , sa han.


-The love of my life? Do you mean you or Louis ? sa jag.


-Now you just being... , hann han bara säga innan jag avbröt han.


-Stupid ,sa jag.


-Yes , sa han.


-Get out Harry , sa jag.


-No , sa han.


-Harry i didint ask you i tild you to get out! Skrek jag åt honom.


Han tittade besviket på mig och han bara skakade på mitt huvud och gick ut därifrån och bort från mitt rum. Jag la mig på sängen och läste igenom mina och Louis medelnaden och sedan tittade jag in på twitter och jag såg hatet tjejerna hade skrivigt till mig men just nu bettyde det ingeting ,Jag skrev ett sms till Louis.


To Louis


You know that i Love you but i cant follow you to London byt you know that i cant ,


Love you my darling


From Louis


Ican come over to you nd we can talk , what your room number? Love you too.


To Louis


1020


Fom Louis


ok coming soon


Det knackade på dörren och jag gick och öppnade. Det var Louis och han stod med en ros i sin hand. Han kom mot mig och gav mig en kram och det var precis det jag behövde och inget annat. Jag behövde en kram från min älskade pojkvän.


-You shoulden have bought me a rose , sa´jag.


-No i shouldent but i wanted to , sa han.


-Your an angel , sa jag coh gav honom en kyss.


-Im sorry for that i cald you stupid i understand you but i just want you to go with me , sa han.


-Yeah i know and thats why i didint want anyone to tell me its the wrong choice , sa jag.


-You do as you like but i just rally want to go with us , sa han.


-I know that and i want that to but you know i cant, sa jag.


-Yes i know but..


-No but , avbröt jag honom och vände mig om och gick mot sängen , jag var ledsen för det var fackttiskt den sista natten tillsammans med han och jag kommer aldrig få tillbaka det igen och det typ krossa mit hjärta. För jag älskar Louis med hela mitt hjärta.


-I´ll guess this is our last night together, sa han.


-Yeah i´ll guess , sa jag och gick mot honom och kysste honom. och han kysste tillbaka.


-I Love you , sa jag med en tår som rann ner från mitt ansikte.


-I love you to , sa han och jag såg på hans ögon att han inte var riktigtglad han heller.


Vi kramades och jag kunde inte ta tillbaka tårarna.Jag gick tillsängen och la mig ner och han bredvid mig. Vi låg och tittade upp i taket.


-Do you remember when we firs met? Frågade jag.


-Of course , The Johannes guy was there and i pissed him of cuz i kissed you , sa han.


-And i of misstake sent you " I love you" but then you send tit back and i was happy ,sa jag.


-Of misstake? Frågade han.


-Yeah , no girl in the world sends " i love you " on the first date or when they first meet , sa jag. But i meant it ,sa jag och tittade på honom.


-And when thoose pictures leeked out in that magazine ,sa han.


-Dont remind me , i went home with out explaining myslef , ,sa jag.


-You did explanie yourself , sa han. Yuo wasnet ready for this life , sa han.


-But know i am and you are leaving ,sa jag.


-Yeah , sa han.


-Cant we just cuddle or something dont talk away this moment?Frågade jag.


Yeaha , your right , sa han och tog av sig sin tröja ohc sina mjukisbyxor så han hade sina boxers på sig. Medans jaggick in i badrummet och tog av mig mina kläder sedan tvätta av mig sminket.


Sedan gick jag ut til Louis och han stirrade på mig och jag tyckte om det.


Jag kröp under täcket med honom och vi log och kramades.


-This give me flahs backs from the first night together , sa han.


-When the fotos leeked out , sa jag.


-Yeah , but also when we decided that we dont have to sleep together all the time , sa han.


-I love you , sa jag.


-I love you too , sa han och kramde om mig lite extra och sedan somnade jag.


Nästa morgon vaknade vi på samma sätt som vi somnade på , vi hade ställt klockorna så inte dom skulle missa planet. Vi tog våra väskor och lasta in dm i bilen sedan gick vi ut till bilen och åkte ivåg till flygplatsen. I bilen satt jag och i mitten mellan Louis och Harry jag höll i Louis arm och hand men medans jag höll i Harrys hand med. Det betydde inte att jag var otrogen mot Louis mer n vad ajg redan har varit , det betydde att jag kommer sakna honom med. Genom att i hade varit med om så mycket tillsammans. Det var skönt att han var en sån vän till mig och han kunde vara det nu. och inget mer. Men Louis var min i alla fall i några minuter till. Liam harklade till sig föt att han såg att ajg och Harry höll handen och trodde det var någonting på gång,jag och Harry släppte handen rätt fort när vi hörde Liams harkling.


-What is it Liam? Frågade Louis.


-Nothing just something in my throat , sa han och bilen körde på och vi var snart på flygplatsen.


Vi var frammme på flygplatsen och jag var i orincip förstörd flr at min älskade pojkvän skulle åke iväg och jag skulle inte kunna se honom någon mer gång. Han kommer gå vidare och jag med men ingen av oss vill. Jag vill åka med men jag kan inte som jag har sagt till alla. Men jag vill.

-The flighyt to London going in ten minuets please go to gate 10 , sa en röst i högtalarna.

Jag och Louis tittade på varrandra. Det rullade ner en tår från mitt ansikte och han med men han ville inte att någon skulle se det.

-Im going to check us in , sa Louis och gick sin väg.

-Be calm this is taking hard on him , sa Harry bakom mig.

-I know me too , Im going to miss you Harry , sa jag och kramade honom hårt.

-Im going to miss you to , sa han och kramade mig lika hårt sedan stod Issa och kramade honom efter mig. Jag gick till Niall.

-Bye Niall , sa jag och kramade om honom.

-Bye Anna , Btw thanks for introducing me to Ebba , sa han och kramad eom mig.

-Your welcome , sa jag och sedan gick jag till Zayn. Bye Zayn , sa jag och kramade om honom med.

-Bye , sa han.

Jag gick mot Liam och han stod där och tittade på mig.

-I´ll thinnk you shoul come with us bur i understands , im going to miss you Anna , sa han och kramde om honom.

-Liam , im going to miss you to , sa jag ch kramade om honom.

-And how are deal , viskade han.

-Not as planed , i kissed Harry today at his hotellrum biut nothing more and i havent kissed him in days , but you dont gona tell Louis , right? Viskade jag tillbaka.

-No of course not , viskade han.

JAg vänder mig om och ser Ebba. Mina bästavänn sen liten och det skulle känas konstigt att inte vara med henne någn mer gång just nu , vi kommer ju att se varandra men inte lika mycket och det kommer jag att sakna, och det tror jag hon vet. Jag går mot henne och fäller en liten lycko tår , varför den ät lycklig vet inte jag , men det är väll för att hon tar en risk och följer sina drömmar. och det är jag lite avensjuk på men ändå. Jag är framme vid henne nu och ger henne en bamsekra och hon kramar tillbaka.

-Jag kommer sakna dig något otroligt mycket Anna ,sa hon.

-Jag kommer sakna dig lika mycket , sa jag .

-Lova att komma och hälsa på mig , sa hon.

-Baara om du lovar att hälsa på mig , sa jag och krmade om henne lika hårt igen.

-Anna , vänd dig om , sa hon och jag vänder mig om och ser Louis med en buket av rosor.

Jag går mot honom och gäler en massa tårar just nu och jag har ingen som kan hålla mig tillbaka. Jag älskade honom och jag ville vara med honom varje dag men jag kunde inte , det var för långt avstånd och ajg känner att jag inte kan flytta någonstans. Men nu var det inte roligt.

Vi kramde om varrandra och han borrade ner hans ansikte i mellan min axel och hals och jag gjorde samma sak.

-I will never forget you Anna , sa Louis när han tittade på mig och han tittade sjupt in i mina ögon och gav mig ros buketen.

-I will never forget you either , sa jag och vi kysstes.

-last call the flight to london goes in two minutes everyone whos gonna take that plane go to gate 10 , sa rösten som vi hörde nyss också.

-I love you more then you ever know , sa jag till Louis.

-I love you to more then you ever know to , sa han och kysste mig.

-Guess this is goodbye , sa han sedan.

-I´ll guess , sa han och gav mig en sista kram sedan fick han lov att gå.

Issa och Thea kom och ställde sig på en sidan var och kramade om mig.

-Vi alla kommer sakna dom plus Ebba , sa Issa.

-Jag vet men det är som svårats nu , sa jag och vi stannade och tittade tills planet lyfte och åkte iväg och vi skulle aldrig se dom killarna igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onedirectionlifee - 7 augusti 2013 19:49


  Det hade gått ett par månader efter att vi alla hade sagt hejdå till varrandra. Vi hade släppt det nu och inte tänkt på det så mycket men nu ville jag till dom men inte så jätte mycket genom att jag inte ville att allting skulle bli som det blev...

Av onedirectionlifee - 20 juli 2013 23:38


  -Liam its not what it looks like , sa Harry. -No so you didint just kissed her?! Skrek han ut. -SSSSSSSSSSSSSCCCCCCCHHHHH , hyssade vi honom. -Can you please say that a littlle higher?! Sa jag sarkastiskt bestämt. -I can scream it to Lou...

Av onedirectionlifee - 16 juli 2013 22:38


  Jag låg där i sängen med Louis efter en otrolig natt. Det var hur mysigt som hälst. Och nu var han min på riktigt. Jag älskade honom vad som än händer känns det som men kanske inte. Men just nu är det så. -Do you want some from roomservice? Fr...

Av onedirectionlifee - 23 juni 2013 13:31


  Under konserten så kändes det som att han alltid tittade på mig och jag ville bara till honom just nu. Han är min älskade pojkvän eller han var för jag hade ju liksom stuckit men jag är tillbaks nu och det är väl det som räknas eller? Det kanske...

Av onedirectionlifee - 14 juni 2013 19:04


   -Louis , what do you mean with that? Frågade jag. Men han gick bara ut till den som stog utanför och jag gissade på att det var Paul. Dom stog och skrek mot varrandra och allt jag hör är om mig, att det är mitt fel att det var jag som hade gjor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards