Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

En nystart

Av onedirectionlifee - 24 maj 2013 23:57

Hej alla!

Jg skrev i ett annat inlägg att jag skulle fortsätta min andra blogg på denna blog men det kommer nog inte hända utan jag börjar om på nytt. Jag skriver en ny och den kommer handla om:


Anna Louise Holmqvist - Hon är 18 år som bor i Falun, Sverig. Med hennes mamma Margareta och hennes pappa Stig.

Hon har tre riktiga bästa vänner som heter Isabell , Ebba och Thea , dom är i samma ålder som Anna och gick i samma skola i grundskolan. Ebba och Anna har alltid varit bästa vänner. Och dom andra också men Anna och Ebba bodde grannar i åratal.


Allt börjar med en tjej vecka i Stockholm men när allt händer så fattar Anna att detta är en Once in a life time..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onedirectionlifee - 7 augusti 2013 19:49


  Det hade gått ett par månader efter att vi alla hade sagt hejdå till varrandra. Vi hade släppt det nu och inte tänkt på det så mycket men nu ville jag till dom men inte så jätte mycket genom att jag inte ville att allting skulle bli som det blev...

Av onedirectionlifee - 6 augusti 2013 15:00


  Vi gick och la oss efter jag hade kommit hem för det var inte direkt på morginen ag hade fått åka hem eller så kändes de inte som det. Jag avr jätte trött och louis med för enligt Harry hade inte Louis sovit på flera veckor medans jag hade legat...

Av onedirectionlifee - 20 juli 2013 23:38


  -Liam its not what it looks like , sa Harry. -No so you didint just kissed her?! Skrek han ut. -SSSSSSSSSSSSSCCCCCCCHHHHH , hyssade vi honom. -Can you please say that a littlle higher?! Sa jag sarkastiskt bestämt. -I can scream it to Lou...

Av onedirectionlifee - 16 juli 2013 22:38


  Jag låg där i sängen med Louis efter en otrolig natt. Det var hur mysigt som hälst. Och nu var han min på riktigt. Jag älskade honom vad som än händer känns det som men kanske inte. Men just nu är det så. -Do you want some from roomservice? Fr...

Av onedirectionlifee - 23 juni 2013 13:31


  Under konserten så kändes det som att han alltid tittade på mig och jag ville bara till honom just nu. Han är min älskade pojkvän eller han var för jag hade ju liksom stuckit men jag är tillbaks nu och det är väl det som räknas eller? Det kanske...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards