Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Everything just getting worse or?

Av onedirectionlifee - 23 juni 2013 13:31

 

Under konserten så kändes det som att han alltid tittade på mig och jag ville bara till honom just nu. Han är min älskade pojkvän eller han var för jag hade ju liksom stuckit men jag är tillbaks nu och det är väl det som räknas eller? Det kanske inte var så ändå. Men vad jag hade härt från Harry hade han saknat mig oh jag behövde prata med hnom för att reda ut detta. Reda ut vad han sa.Det var rätt jobbigt och höra det för jag kommer inte ihåg hur jag gjorde slut med johannes men jag vet att det var rätt beslut. Men nu hade jag Louis.. hoppas jag. Jag tog med mig mina tjejer till Paul och bad om att få komma in i killarnas loge.

-Ofcourse but oonly for you snd your friends , sa han och öppnade dörren till logen.

Issa, Ebba och Thea gick in först och av vad jag såg så var killarna väldigt förvånade. Men sedan kom jag in och alla vart glada och särskilt Louis . Men killarna var väll glada för Louis skull och inte bara för att jag kom in i rummet. Louis kommer sakta imot mig och när han är framme så stannar han bara där. Men då kommer jag ett steg närmare och ger honom en kram. Han vart förvånad för han kramade inte tillbaks på en gång. Men han trodde kanske att jag var fprtfarande sur på honom men det var jag inte. eller var jag? Jag vet inete allt var borta nu. Han kramade tillbaka och kramen var liksom varm och gosig. Man kände sig varm inombords.

-Oh god i´ve missed you Anna , sa han och kramade till.

-I´ve missed you to Louis , sa jag och avslutade kramen.

-Wait a second , sa jag till honom och tog tag i Issas arm och gick mot Harry.

-Harry this is Issa , sh is the one on the foto and the one you danced with , sa jag och han började prata med henne på en gång. Jag vänder mig om och tittar ut mot rummet och ser att Thea sitter med Zayn och Liam. Men båda var ju upptagna så hon kunde ju inte få något haff där. Jag länner att någon står bakom mig och hör någon viska i mitt öra.

-Is the one with blonde hair the one i danced with? Det var Niall.

-Ebba!! skriker jag och hon kommer imot mig.

-Vad är det? Frågade hon.

-Kommer du ihåg killen du dansade med på nattklubben där jag träffade Louis? Frågade jag henne.

-JA vadåda? Sa hon.

-This is the guy , Niall this is Èbba and Ebba this is Niall , i eave you two alone now , sa jag och såg att Louis stod och höll på med mobilen. Jag smög upp bakom honom och kramade honom och han kramade tillbaka.

-Louis , can i talk to you for a minute , and go for a walk ? FRågade jag och han nickade så vi gick ut.

Vi gick hand i hand , nästan samma väg som vi gjorde när vi först träffade varandra. DEt var romantiskt då och nu.JAg skulle precis säga någonting. Men hann inte före Louis.

-You know that im sorry for what i said  , and i didint mean what i said. I just wish that it could be like it was before you left , and before the fight , sa han och jag fällde nästan en tår.

-I know that you are sorry Louis , but even if you are sorry or not it didint change anything , it happend. And i wish that we could be like before all of that. But i have little hard to trust that you not gonna say something like that again , sa jag och nu fällde jag en tår.

Han stannade oss så han kunde se mig i ögonen när han säger detta till mig.

-I love you , i know its fast going but i do , and i just need to know if you feel the same. If you do we can win over all of this , sa han och torkade bort  min tår.

-Oh Louis I love you to i really do , but i.. i ... i cant , i just cant do anything right know , sa jag. I love you so much , sa jag sedan.

-So you gonna break up with me ? FRågade han.

-No  , but i need time , sa jag.

-But i dont , its over , sa han och säppte min hand och jag började gråta och han gick mot arenan dom spelade i. JAg ringde en taxi och åkte till hotellet. Ebba hade möblerat om lite och satt upp tavlor och skit men det var ingen ting för min säng var fortfarande där. Jag skönk ner efter dörren och brast ut i tårar. Jag satt i hörnet i timmar men sedan gick jag ett sms frn Harry.

From Harry With Styles 23.00

Where are you? Louis is here..sad. Where are you and why are he sad?

To Harry With Styles 23.00

He?sad? im sad and the only one whos should be sad , he broke up with me. And im at the hotell.

From Harry With Styles 23.01

OMG are you ok? i can come over if you want to.

To Harry With Styles 23.01

Yes please


Kanske tio minuter senare knackade det på dörren och jag anade att det var Harry. Jag gick mot dörren och öppnade den. Där var han min bästis Harry , att han hjälpte mig så mycket var det än var.

-Hi , sa han och gav mig en kram och jag kramade tillbaka. Efter kramen gick jag och drog för alla gardiner och alla persienner och låste dörren.

-WOW , what are you doing? Frågade han nervöst.

-Calm down i dont want to that the pappz get the wrong idé with this , sa jag

-Yeah you right , sa han och satte sig på sängen som var min.

-You didint think that i invaite you here so i could sleep with you hu? Frågade jag skämt samt.

-Yeah that was exactly what i tought , sa han ironiskt. Vi skrattade en hel del.

-What eally happend between you and Louis? Frågade han och en tår rann ner från min kind.

-I have hard some problems to trust that he dont say anything like he said before , than he told me that he loved me , sa jag och fick lov att ta en pause annars hade jag börjat gråtit alldeles för mycket.

-You love him to right?? Frågade Harry.

-I coming to that part  , sa jag. I told him that i love him to but that i cant do aything ight know , then he tught that im going to break up with him but i said that i needed a litlle time and then i said no i dont its over and went to the aren, sa jag sedan.

-Okey , im sorry  ,sa han.

-You had no idé about this so you couldent do anything , sa jag och gav honom en kram. Vi kramades länge och jag grät ut mot hans axel.

-You dont have to be sad anymore , sa han och tittade i mina ögon. I know how it feels like , when taylor broke up with me he wrote trouble about me ,  sa han.

-Oh , that was silly , you are not trouble , trust me , sa jag medans han tittade djupt in i mina ögon. Han lutade sig framåt och jag med och vi kyssstes. Det var värkligen inte så det skule sluta. Vi kysstes ett bra tag och jag gillade det. Men det fick inte hända men det gjorde det. Vi satt och kysstes sedan gick det över till hångel. Det började gå vildare till men jag fick lov att säga ifrån då.

-HArry , im sorry but we cant , sa jag,

-Yeah you have right , you love Louis , and i like Issa and Louis are my bestfriend , sa han.

-Im sorry Harry ,sa jag.

-YOu dont have to be , sa han och reste sig upp. I have to go , sa han sedan.

-Because of me? Frågade jag för det värkade som det.

-No  , i liked it , but you know we cant , sa han.

- I know by , sa jag men  när jag skulle krama om honom så kysste han mig igen. Och kanske länge nu med. Det kändes bra men ändå inte. Jag fick skuldkänslor för att jag kysste mitt ex bästa vän typ en några timmar senare. Men ändå bra känsla men vet inte varför. Vi slutade kyssas.

-Bye , sa han och vinkade lite diskret.

-Bye , sa jag och stängde dörren.


Nästa morgon vaknade jag av att Ebba väckte mig.

-Vad hände igår , du bara försvan och Louis kom till llogen ledsen sen försvan Harry , och han sa att han var bara ute för en promenad , sa hon.

-Ja Louis gjorde slut med mig , och jag gick hem hit ,men när det gäller Harry så vet jag inte , sa jag för jag ville inte nämna att jag hade kysste honom.

-Gjorde han slut? Frågade hon och satte sig på bordet bredvid sängen och hon höll på och satte sig på min mobil.

-Ja det gjorde han o.., hann jag bara säga innan jag blev avbruten av min mobil , Ebba tog upp den och tittade påvem som ringde.

-Louis , sa hon och tittade på mig.

-Svara du , sa jag och hon svarade.

Honn la på rätt snabbt för att vara ett samtal om kanske något viktigt.

-Vad sa ha ? Frågade jag henne.

-Han ville se dig vid stranden där ni kysstes för första gången , sa Ebba.

-Okej jag måste klä på mig och gå då , sa jag och klädde på mig mina shorts och en t-shirt och mina vita converse och sedan gick jag mot stranden där vi skulle mötas.


När jag kommer fram ser jag Louis eller jag tror det så jag fick lov att fråga.

-Louis? Frågade jag killen som stod där framme. Killen vänder sig om och det var Louis och när jag tittar närmare så ser jag att tårar rinner ner från hans kind.

-Omg , Louis why are you crying ? Frågade jag medans jag typ sprang mot honom och gav honom en kram. Han lyfte upp mig och jag satt fast runt hans midja med mina ben runt hans höftben.

-Because i missed you and i dont want to break up with you cuz i love you , sa han och jag tittade honom i ögonen menads jag höll om hans hals genom att jag satt upp e på hans rygg fast uppe på hans mage istället.

-I love you to Lou , i really do , sa jag och gav honom en kyss. Vi kysstes länge. Mycket länge men när vi inte gjorde det längre  så gick vi hand i hand genom stan och det kommer pressen fram till oss. Louis tänkte skydda mig ifrån dom men jag sket i det för jag hade fått min kille tillbaka.

-Louis Tomlinson is mine! Ropade jag ut och jag honom en regäl kyss som sedan gick över till hångel bland folket på stan och pressen tog bilder och dom skrev ner saker och sådant. När kyssen/hånglet var över frågade Louis mig:

-Why did you do that , you told me that you wasent ready for this life , thats why you left , sa han.

-Louis? sa jag.

-Yes , sa han.

-I love you Thats why , sa han och vi höll varrandra i handen och gick till mitt hans hotell.


Vi kom fram till hotellet och vi gick in i lobbyn och Paul var trevlig som vanligt förutom när han är riktigt arg. Vi fick komma in och alla killarna satt precis där som vanligt , medans en mobil plinga till efter den andre. Det var spännande flr medans Zayn och Liam satt och spela någonting , så satt Niall och Harry fast klistrade framför mobilen , dom släppte inte den en sekund.

-Who are the boys texting so much? Frågade jag Louis lite tyst.

-Harry is texting Issa and Niall har texting Ebba. ,sa  han och tittade på mig sedan gav mig en puss.

-Hello Boys , sa jag till dom.

Alla tittade bakåt och Harry kom fram och gav mig en kram , kramen var lite spänd men det gick snabbt över.

-Sooo ... you guys are back together ? Frågade han.

-Yepp , sa Louis.

-Yeah ill guess , sa jag och tittade in i Louis ögon.

-Im happy for you guys , sa han och vi gjorde en grupp kram.

Louis och jag gick upp på rummet. och vi la oss i sängen. Det var spänt att va där igen genom att jag har så mycket minnen här ifrån. Men Louis märkte det och han drog för alla fönster och låste dörren. Men det gav mig bara minnen med Harry.

-Wow , whats that for? Frågade jag lika nervöst som Harry gjorde.

-So i can do this , sa han och gick mot mig och kysste mig.

Kyssen blev mer intensiv och den gick över till hångel. Jag drog av honom t- shitren och han drog av min. Allt blev mer intensivt och det var egentligen min första gång. Och inte min fösrta gång för mig och Louis utan för mig över huvuddtaget. Han kysste mig i nacken för vi hae lagt oss ner så han var över mig. Jag skulle precis ta av honom byxorna men det stoppades rätt snabbt.

-Louis have you got any texmessege fro.. OH SHIT! sa Harry när han kom in i rummet där jag ich Louis låg på varrandra.

-Harry! Sa Louis bestämt.

-Oh shit guys im so sorry , ill think i should go know , sa han och abckade ut försiktigt.

-You think! ropade jag.

Vi båda tittade på varandra och sedan började vi bara skratta.

-Awkward , sa jag i en liten ljusare ton än vad jag har på min röst.

Louis reste sig upp och knäppte skärpet som jag ahde fått upp innan Harry kom och jag skulle sätta på mig tröjan men blev stoppad av..

-No , dont put clothes on , im just gonna grap a beer then we continuse , sa han

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onedirectionlifee - 7 augusti 2013 19:49


  Det hade gått ett par månader efter att vi alla hade sagt hejdå till varrandra. Vi hade släppt det nu och inte tänkt på det så mycket men nu ville jag till dom men inte så jätte mycket genom att jag inte ville att allting skulle bli som det blev...

Av onedirectionlifee - 6 augusti 2013 15:00


  Vi gick och la oss efter jag hade kommit hem för det var inte direkt på morginen ag hade fått åka hem eller så kändes de inte som det. Jag avr jätte trött och louis med för enligt Harry hade inte Louis sovit på flera veckor medans jag hade legat...

Av onedirectionlifee - 20 juli 2013 23:38


  -Liam its not what it looks like , sa Harry. -No so you didint just kissed her?! Skrek han ut. -SSSSSSSSSSSSSCCCCCCCHHHHH , hyssade vi honom. -Can you please say that a littlle higher?! Sa jag sarkastiskt bestämt. -I can scream it to Lou...

Av onedirectionlifee - 16 juli 2013 22:38


  Jag låg där i sängen med Louis efter en otrolig natt. Det var hur mysigt som hälst. Och nu var han min på riktigt. Jag älskade honom vad som än händer känns det som men kanske inte. Men just nu är det så. -Do you want some from roomservice? Fr...

Av onedirectionlifee - 14 juni 2013 19:04


   -Louis , what do you mean with that? Frågade jag. Men han gick bara ut till den som stog utanför och jag gissade på att det var Paul. Dom stog och skrek mot varrandra och allt jag hör är om mig, att det är mitt fel att det var jag som hade gjor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards