Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

The part when im coming home || delen där jag kommer hem

Av onedirectionlifee - 20 juli 2013 23:38

 

-Liam its not what it looks like , sa Harry.

-No so you didint just kissed her?! Skrek han ut.

-SSSSSSSSSSSSSCCCCCCCHHHHH , hyssade vi honom.

-Can you please say that a littlle higher?! Sa jag sarkastiskt bestämt.

-I can scream it to Louis , sa Liam.

-Are you crazy ? Sa Harry till honom. Do you really want to split the band , if you want to then you gonna say that, sa han tilll honom sedan.

-Harry can you please just walk out of here , sa jag till honom.

-What? Sa Harry.

-PLEASE! Sa jag till honom.

-Whatever , sa han till oss och gick ut till dom andra.

Harry gick ut och Liam stirrade på mig och var ganska arg såg jag på honom.

-Liam , its not what it looks like , i can explaine , sa jag till honom.

-Do you love Louis ? Frågade han.

-Yes i do werry much , sa jag.

-Then why do you do that ? Frågade han.

-When Louis broke up with me Harry come home to me and comforted me. And we talked and we kissed , sa jag.

-So it started when you and Louis had borked up ,sa han.

-Yes , and then he ignored me and then i needed to talk with him and i didint think that you where here , so i talked with him , sa jag till honom.

-And kissed him , sa han.

-Yeah , but no one needs to know , right? Sa jag.

-No i promise i dont gonna say something to anyone so you can be calm , it just you , me and Harry that needs to know , but please dont do it again , sa han.

-I´ll try , sa jag. Thanks Liam , sa jag sedan och kramade om honom sedan gick jag ut och Harry tog atg i min arm.

-What did he say? Frågade han.

-have you been standing here all the time? Frågade jag emot honom.

-Yeah ,b ut what did he say? Fårgade han igen-

-Nobody will ever know that we kissed , sa jag.

-Okey , good , bye , sa han och kramade om mig. And i think you need to talk to Louis , sa han sedan och vi gick ner till honom.

Vi gick ner till entren och ut från sjukhuset till parkeringen där han stod och väntade och han såg lite arg ut.

-Where have you been , i have waited for you , sa Louis.

-Yeah , about that i kind of lost my self in the hospital , sa Harry för att rädda upp siuationen.

-Okey , but what do Ebba meen with that you and she are going home next week? Frågade han.

-I´ll go know ,sa Harry och gick.

-The time we booked on the hotel is over now and we need to go home , sa jag.

-But like Niall said we can pay or you can live with us , sa han.

-I dont want you guys to pay for sommething that we sould have the omey to pay, and some girls dont have the guys they can stay with like me , sa jag.

-Anna , you can live with me , please , sa han.

Jag fick lov att tänka lite om jag skulle flytta in med honom sklle jag behöva se Harry varje dag och det skulle vara kul men det skulle vara rätt jobbigt till en början och jag skulle behöva skämmas för Liam varje dag.

-So what do you think? frågade Louis.

-I´ll think its and great idea , sa jag och krmade om honom och när vi hade kramats så kysstes vi.

-We can go home and pack youre things , sa Louis.

-Yeah , come on , sa jag och vi gick mot bilen.

Vi åkte den vanliga vägen nu så det inte skulle bli någon bil olycka eller så. För jag ville värkligen inte att dt skulle hända Louis n¨ågonting.

-I´ll need to go to an interview tommorrow and they said that if we had girlfriends then we can take them with us , sa han.

-Okey , sa jag.

-And i thinking that you can go with me , if you are ready , sa han.

-I know that i did something so everyone knows that we are a couple and that , but i havent checked my twitter and i havent seen all of those thing girl have said to all of the other girls you been with , sa jag. And dont you think that an interview is the wrong thing to do then? Fårgade jag sedan.

-I think its a good idea cuz then they can think that you dont care , sa han.

-I dont know Louis , sa jag.

-Okey , but i think ou gonna regret it i you dont do it, sa han och sedan vart det tyst hela bilvägen hem till mitt hotell.

Vi var där vid hotellet och det var nästan fullt med fotografer runt hotellet. Och jag vart facktiskt lite rädd. Det var så många så jag fattade det nästan inte. Louis höll min hand när vi gick igenom och jag hör Louis skrika.

-BACK OF!

Men när vi kom in var det nästan lugnt det var något barn som kom fram och bad om ett foto med Louis , men jag gick upp medans han stannade där nere med fansen.

När jag kom upp satt Ebba på sängen. Hon såg ledsen ut och ajg gick och satte mig vid henne.

-Vad är det ? Frågade jag.

-Jag har inga pengar kvar Anna , jag vet inte vad jag ska göra , sa hon.och jag vill inte åka hem , sa hon sedan.

-Louis bad mig att jag skulle åa hem till honom och bo där och jag tycker du ska ta Niall´s råd , ring honom och fråga så kan vi åka med Louis , sa jag.

-Tror du han vill det fortfarande? frågade hon.

-Jag tror han inte låter dig åka hem Ebba , han vill ha dig ,sa jag och gav henne min telefon och hon ringde honom genom att jag avr den ända som hade hans nummer av tjejerna.

Jag packade min saker , alla saker medans Louis var där nere men nu knackade det på dörren och jag tror det var Louis och jag gick och öppnade och jag hade rätt.Han var klar med alla fans nu.

-Are you finished ? Frågade han.

-Alomst , sa jag och pussade honom.

-Han ville ! Skrek Ebba och sprang in och kramade mig och gav mig im telefon tillbaka.

-What was that all about? Frågade Louis.

-Ebba is moving in with a guy , sa jag bara för att jag skulle få chansen att skoja lite med han.

-Oh Niall is going t be werry upset , sa han.

-Louis, Niall are the guy shes moving in with , sa jag och han puttade till mig lute skojsamt och kysste mig på kinden.

-But she can go with us right? Frågade jag.

-Yeah , of course , sa han och tog min väska som var färdig packad.

Jag gick in till Ebbas del av rummet , och hon var klar för länge sedan.

-Are my girls ready ? Frågade han.

-You just have one girl , sa jag och kramade honom.

Ebba stängd dörren och checkade ut sog sedan gick vi till bilen och åkte till killarnas hotell

Vi kom till deras hotell och alla såg konstiga utalla fansen stirrade på oss och pressen tog inte ens en bild. Precis när man ska vänja sig slutar det. Men vi kom in i hotellet och Niall gick fram och tillbaka och sedan tittade han till dörren och såg oss. Han sprang frammåt mot Ebba och hon släppte väskorna och mötte honom och dom kramades. Louis tog tag runt min midja och drog mig lite intill honom. Medans Harry kom mot oss och det var en väldigt konstig spänning nu. Nu när det hade hänt mer saker.

-What is this ?Frågade Harry.

-Im moving in here , sa jag och log mot Harry.

-Really , im so glad for you guys , sa han och log lite fake aktigt och hade ena handen uppåt vid håret.

-Me too you know how much i wanted this too happened , sa Louis och tittad på mig.

-Well i should call Issa , bye , sa han och gick.

Jag kände inombords hur jag blev arg men jag kunde ju inte direkt visa det nu , det skulle ju bli helt konstigt.

-Louis can you please go upstairs and leave my bag there ? Frågade jag honom.

-Sure babe , sa han och kysste mig lite snabbt sedan gick han.

Jag gick mot Harry för att prata med honom.

-Harry can i talk to you ? frågade jag hoinom

-Yeah , sure , sa han.

Jag ville inte att någon skulle höra därför viskade jag.

-Why did you do that? Frågade jag.

-What did i do? Frågade han.

-You know what you did , fake smile then saying you gonna call issa , sa jag.

-oh now i get it you are jealous , sa han.

-no im not, sa jag och tittade bort för det var ju exact vad jag var.

-Yes you are and you have some problems to moving on , sa han.

- no i have not , sa jag. But you then not a little bit pist of that im moving in with Louis? sa jag.

-No not just a little bit , but i do want to kiss you , sa han.

-But we cant , cuz Louis can come like in two seconds ,sa jag.

-admit it you have feeings for me , sa han

-Yeah i have but i love Louis Harry , sa jag.

-But we can say that we walked to get your other bags , sa han.

- No harry we cant ,

sa jag och gick därifrån. I need to go to sleep , sa jag sedan.

Jag ick mot andra hissen förbi Ebba och Niall som satt och prata och skratta.

-Goodnight Naill , Godnatt Ebba , sa jag.

-Goodnight , sa Niall.

-Godnatt , sa Ebba.

Jag åkte upp för hissen men det ända jag kunde tänka på var Harry och hur mycket han ville att jag skulle kyssa honom. Men jag kunde göra det för det första mot Louis det skulle ju vara katastrof och för det andra lova jag Liam. Jag skickade ett sms till honom.

To Liam P kl. 22.00

Liam , harry wanted to kiss me but i said no this time , i said that i was going to try not doing it anymore.

From Liam P 22.01

Good , you did a great thing for you and Lou!

Jag kände mig lite starkare också men jag ville inte såra Harry , jag ville att han skulle vara lycklig men jag ville att han skulle vara min med. Men jag ahde Louis och det räckte.För jag älskade han.

Jag kom mot hotell rummet och det ända jag kommer ihåg var när jag och Louis skulle ha "det" och att Harry kom in då.Jag önskade att allting kunde bli som vanligt nu.Att inte Harry fans med i bilden av dom jag är kära i utan att det bara var Louis. Men det kunde ju inte hända.

Jag kom in i hotellrummet och det var fullt med Ljus tända över allt. Jag älskade det han hade gjort. Det var fint och det var rosenblad på sängen som formade AH+LT. Jag tittade mig omkring och han hade sina mjukisbyxor på sig bara.

-Do you like it ? Frågde han.

-I like it so much , but i also like how you look right now , sa jag och gick mot honom och kysste han. Han drog av mig min hoddie medans vi kysstes och gick mot mig så jag var tvungen att gå bakåt. Tillslut hamnade vi i sänge och vi hjälptes åt att ta bort alla rosenblad och han drog av mig min tröja o´som jag hade nu och jag tog av mig mina byxor. Nu var det inte bara kyssar utan det var hångel och det var bra och skönt om man får säga det. Han gick ner mot halsen och börja kyssa mig där och när han kom upp med huvudet så såg jag ett annat ansikte.

-What?! Skrek jag ut.

-What is it? Frågde Louis.

-Nothing , sa jag och drog tag i hans nacke och vi fortsatte!

Nästa morgon

Jag vaknade av att det kändes som att någon tittade på mig medans jag sov. Jag vände mig sagt om och såg att det var min älskling Louis. Men han sågfundersam ut.

-What is it love? Fårgade jag honom.

-I wondering why you screamed last night , sa han.

-I dont know , i tought something was touching my foot , sa jag.

-Wierd , sa han sedan kysste han mig.

-Do you want to come to the interview? Frågade han.

-Yeah , i´ll guess , sa jag.

-Good i can pick something for you , sa han och jag bara log. Jag hittade en av hans t-shirtar på sängkanten så jag tog den och satte på mig den.

-This one? Frågade han och tar upp en kort inte tajt och vit känning.

-Its beautiful , thanks , sa jag och gick mot han och kysste honom.

-This is my T-shirt , sa han och log efter vi hade kysst.

Efter vi hade gjort ordning oss så gick vi ner till lobbyn och alla killarna stod där plus Ebba. Eller alla killarna förutom Zayn och Liam då som fortfarande är på sjukhuset.

vi åkte i deras minibuss och jag satt vid fönstret bredvid louis så Louis satt mellan mig och Harry.Niall och Ebba satt bakom oss.

-Im gladd you wanted to come with me , sa Niall till Ebba.

-Me too , sa Ebba som svar till Niall.

-You now that pappz are gonna take you to as a couple now, sa Harry till dom.

-Le them be Harry , sa jag till honom och han tittade surt på mig och Louis vart trött på detta.

-Paul stop the car! sa han bestämt.

-HArry what are your problem? Frågade han.

-My problem? sa han.

-You are maybe destroing there friend/realtion ship and being mad at Anna, why? Frågade Louis. Im not gonna be on a interview if you guys are mad at each other , sa han sedan.

-Alright im gonna be calm , i promise , sa Harry.

-Good , you can drive know , sa Louis till paul.

-thanks ,

viskade jag in Louis öra och höll om hans hand och lutade mig mot hans axel. Vi åkte ner till dom studion där intervjun skulle vara.Det fanns en soffa som vi skulle sitta i och det var ganska lite men vi fick plats.Tydligen var det en tidnings intervju också.nu skulle intervjun börja. Jag satt vid Louis och vid min sida Ebba. Bredvid henne satt Niall och bredvid Niall Harry.

- Welcome to sweden guys in One Dirction , and the guys have two grils here, who are you.

-Anna Holmqvist , sa jag.

-Ebba A******** , sa Ebba.

-And who are you two here with ?Frågade intervjuaren.

-Im here with Louis , sa jag.

-And how long have you two been dating?

-In 16 days more or less , sa Louis och tittade på mig. och jag log.

-How did you guys meet each other?

-Here in Sweden in a bar acctully , sa jag.

-But what did you here?

-I from sweden so, sa jag som svars till frågan.

-Okey and you Ebba? Frågade journalisten.

-Im here with Niall , sa hon.

-Okey when did you start dating?

-Yesterday , sa Ebba och det trodde jaga ldrig att hon skulle säga. och Niall såg förvånad ut men sedan log han bara.

-When did you guys meet each otherrs?

-We met each other at the sa me palce as Louis and Anna but we have youst been friends then but i think its more then that , sa Ebba och Niall nickade och tog tag i Ebbas hand. Och ebba log.

-Okey , in heard a rumor about hat you guys that are together are living under the same roof, is it true?

-I and Ebba are living in the same room in a hotell and i think Louis and Anna are to , sa Niall.

-But you then Harry , you dont have any girlfriend?

Han tittade på mig och jag kunde inte titta tillbaka.

-No i dont , sa han.

-No? Cuz i know that you have kissed a girl like a few days ago , sa journalisten.

Både jag och Harry röck till och han såg jätte besviken och han tittade bort en stund.

-Yeah i did but it was a misstake , sa han och jag vart förvånad att han sa det så. Det var alltså så han kände just nu.

-Really? Frågade journalisten.

-Yeah , i think it was a misstake, and i regret it , sa han igen och tittade på journalisten och lite snbbt på mig men jag tror Louis tog det som att ahn tittade på honom.

-Okey , what do you think of sweden so far?

-I think its great , i really love the fans and i think i could live here , sa Louis.

-Me too , sa Niall.

-I really like Sweden and the fans and the country and some people but i want to go back to england , sa Harry och jag förstod nu att jag sårade han lite igår när han ville kyssa mig och jag sa nej.

-Last question , Its it hard to have a relationship when the girls are so dedicated? Frågade journalisten

-Kind of , but we are happy and that are the most important , sa jag och tittade på Louis.

-Yeah , and we try to not care about what the others tink about it , sa Louis.

-Okey thank you so much for being here , sa journalisten och intervjuen var över.

Jag stod och pratade med Louis men jag såg hur ledsen Harry var och jjag kunde int ebara låta han vara. Det var ganska ledsamt för mig också.

-Excuse me Louis , sa jag och gick mot Harry.

Jag gick mot Harry och han såg ledsen ut och han ville inte direkt prata såg det ut som.

-Im sorry if i hurt you yesterday , sa jag till honom.

-It was a misstake , sa han sedan.

-I dont think so , sa jag.

-But it was , Anna i like you but i cant do it anymore , i just.. idont know what to do , sa han.

-I dont know either , sa jag.

-We can just hang out sometimes , sa han.

-It sounds good , sa jag och tittade på honom. Im sorry Harry , sa jag sedan.

-Yeah , i know , sa han och vi kramades.

-I nned to go to Louis but text me ok? Sa jag.

-Okey , sa han och jag gick mot Louis.

Jag gick mot Louis och gav honom en kram och det var bara konstig känsla just nu och jag inte förklara. Jag mådde inte så bra heller , liksom jag kände mig sjuk.

-Louis i dont feel so well , sa jag till honom.

-What ? Frågade han.

-I feel sick , sa jag.

-Okey , we can go home , sa han och vi gick till paul och sa att vi åkte hem och vi tog en taxi men stannade för att köpa huvudvärks tabletter vid ett apotek , jag gick på parkeringen och tittade mig omkring det var inte okej , jag såg suddigt och saker snurrade runt. Jag tog upp min mobil och skulle ringa Louis och säga att han fick hjälpa mig , jag slog in hans nummer och ringde men jag föll ihop precis när han ahde svarat.

I koma:

Jag förstod att jag hade hamnat i någon sorts koma men jag hörde vad folk sa till mig och det var väldigt fina saker. Men det fick bara vara en i rummet ifall dom skulle prata med mig. Jag hade drömmar också , jag drömde om att jag hade fått en familj med Louis , vi hade gift oss och vi hade fått barn. Det var en konstig känsla men det var helt okej. Jag hör en röst som pratar med mig.

-Hi Anna , its Louis , your boyfriend , i just wanted to talk to you , i dont know if you hear me but i just.. I love you and i want you to come back to me , just come back so i can kiss you and so you can kiss me back , I love you and i want you to coem back , sa han och om jag var vaken skulle jag börja gråta.

-Can you just please squeeze my hand ifyou can hear me cuz i dont want to lose you,babe. come back , sa han sedan och gick.

Jag hörde ingeting från någon på flera timmar sedan hör jag en röst som pratar med mig.

-Hey it Harry , i just wanted to say hey and i sorry how thing ended , but just being in the hospital give me memorise about that im ignoring you and we kissed and we havent really talked like before , and im sorry but Louis really need you , he sitting in the garden next to the hotel and just sitting there , he dont eat kind of and he have problems sleeping in the room cuz it giving him memoris of you so he sleeping in the sofa in lobbyn and Paul try to talk with him bu if you talk to him he just sitting quiet and stare out on nothing , sa han. Please come back so i can have my two bestfriends back , sa han sedan.

Jag kände att någonting rörde mina läppar och jag tror väl att det var han som kysste mig. Han var så söt han tänkte bara på Louis inte på sig själv. Allting var mitt fel. Men jag behövde komma tillbaka och jag kände mig redan starkare. Jag försökte öppna ögonen kanske hundra gånger men det gick inte. Men jag skulle klara det. Jag försökte göra det igen och nu gick det facktiskt. Jag blinkade lite och jag undrade hur det kunde funka nu. Ja tittade runt och såg Harry som var på väg ut.

-Harry , sa jag med den rösten jag hade han vände sig om och han log stort.

-Anna , sa han och gick mot mig. Youre back , sa han sedan.

-Do Louis really do all of thode things? Frågade jag fortfarande med hes röst.

-You heard that? Frågade han som svar på min fråga.

-Yes , but is it true ? frågade jag.

-Yes , all of it , sa han. I´ll go and get a nurse , sa han och gcik ut och kanske efter fem minuter var hna tillbaka. Med samma doktorn som jag hade förra gången.

-Hej Anna , kommer du ihåg mig? Frågade hon.

-JA , Sofia , sa jag.

-Ja exakt , din alvarliga hjärnskakning var lite mer alvarligare än vi trodde. Det var nämligen en hjärnblödning , och du blev hämtad i en abulans och förde dig till sjukhuset och vi tog bort blödningen , sa hon.

-Och hur är det nu? Frågade jag.

-Blödnignen är borta men du måste stanna här och vi hade tänkt att du skulle få ta på dig lite andra kläder så går vi och tar lite röntgen bilder på hjärnan nu om du orkar med det sen ska du få lite mat , sa hon. Är det din pojkväns om är här ?

-Nej bara än vän men han kan hjälpa mig med kläderna , sa jag och hon nickade.

-Tryck bara på signal knappen så kommer vi med en rullstol , sa hon och gick ut.

Jag tittade på Harry och log.

-How are you? Frågade han.

-I had a bleeding in the brain and im fging to an analysis now , sa jag.

-But hen i should go , sa han.

-NO ,we are friends right? Frågade jag honom.

-Yes , sa han.

-I think you need to do a thing thats kind of imberessing , sa jag.

-Okey, what? Frågade han.

-I need to put soem other cothes on me , sa jag.

-Oh crap , ok i help you , sa han och gick mot garderoben och tog fram ett par mjukisbyxor och sedan en röd pösig tröja.

-Louis said he put soem clothes here , sa han.

HAn hjälpte mig att ta av mig sjukhus "klännignen" och på med dom andra grejerna och sedan tröck han på den röda signal knappen. Dom kom in med en rullstol och Harry skussade mig til lundersöknings rummet. Jag skulle undersökas i en sån där stor jg som man måste pka in i och jag vart rädd.

Jag tror sköterskan hade sagt till Harry att försöka lugna ner mig för han pratade med mig genom micken in till rummet.

-You dont have to be scared , calm down its soon over , sa han och jag log.

Det var strässande att vara där men jag blev snart lugn.

-Det verkar som att din hjärnblödning är över , men vi behöver ha dig här kanse en vecka för undersökningar.

En vecka senare

Idag skulle jag äntligen få åka hem och jag kunde göra saker som jag alltid hade gjort det var ingen fara längre och jag hade fått besök av mina vänner min mamma och pappa och mina bröder. Det var trevlig att se alla igen Erik hade till och med åkt ner och hälsat på mig. Men idag skulle jag åke hem till Louis min pojkvän och vi skulle ha as kul och vi skulle vara med varrandra 0och titta på film och mysa och saker. Men hur kom jag hem? Om ajg överraskar Louis blir det bättre då? Kanske men jag gör det. Jag måste ringa Harry. Jag ringd eHarry och han svarade nästan på en gång.

-HArry , svarade han.

-Hi it Anna , but dont say its me ! sa jag fort.

-Okey mom, sa han för att killarna inte skulle fatta att det var jag.

-We need to suprise Louis that im coming home , sa jag.

-Yes mom i understand , sa han

-Can you come and pick me up they gonna check if i can go home but if you can come know? sa jag.

-Mom im gonna by that CD and post you it in a second , sa han och jag förstod nog att det menades att han skulle hämta mig.

Läkaren kom in efter jag ahde ringt Harry och hon tog prover och såg direkt att jag kunde påka hem tror jag.

-Du kan åka hem idag men var lite försiktig i alla fall , kanske inte älska direkt om du förstår , sa hon.

-Okej , tack doktorn , sa jag och började sätta på mig mina ytterkläder.

Jag packade mina sista saker och väntade på att Harry skulle komma. Jag höll i mina saker och gick mot handfatet och tog mina saker där. När det var någon som knackade på dörren.

-Kom in ! ropade jag.

-Hello , sa någon men jag tror de tvar Harry. Jag vände mig om och det var han. Jag gick mot honom och kramade om honom.

-So you can come home? Frågade han.

-Yeah you just missed the doctor , sa jag.

-To bad she was hot , sa han och jag puttade till honom lite skämt samt.

-Im glad that your ok , sa han sedan efter en stund tystnad.

 

-To bad she was hot , sa han och jag puttade till honom lite skämt samt.

-Im glad that your ok , sa han sedan efter en stund tystnad.

-Me too , adn that im going home now , sa jag.

-Yeah , sa han och jag vnde om väskan och packade dom sista sakerna.

-Harry have you senn my hairbros... , hann jag bara säga innan han kom mot mig och kysste mig.

Han kysste mig igen , och jag kan inte göra så här mer. Allt hängde på detta. Allting , och jag kan inte riskera mitt och Louis förhållande längre. Och det gjode jag nu. Men jag gilade att kyssa Harry men jag kunde inte göra det mer. När hans läppar äntligen hadesläppt mina så sa jag:

-Harry we cant do this anymore , sa jag.

-Why? Frågade han.

-You know why , sa jag.

-Becasue of Louis ? Frågade han.

-Yeah , sa jag.

-Then why did you dont woke up when he was here , and why didint you call him to do this and why did you choose me to change your clothes and not him hu? Why did you choose me , sa han

-I woke up when you were here and talked about Louis , and i want to supriise him now , and i tought you could do that for me , and i chossed you because i tought we are friends! Sa jag bestämt. och vände mig om för att packa dom sista sakerna jag skulle ha packat ihop innan Harry kysste mig.

-Then tell me this dont fell good , sa han medans han hade sina händer på mina höfter och rörde dom in mot min mage oxh kramde mig.

-Icant , sa jag.

-Why?cFrågade han även fast han visste svaret.

-Cuz it feels good , sa jag.

-Good, sa han. Then why cant we do this.

-But thats not ht point Harry! sa jag till honom.

-Its exactly the point ! Skrek han.

-No you dont get it , sa jag och tog min väska och gck ut från rummet och var på väg ut från sjukhuset.

-ANNA! WAIT! Skre han bakom mig och han hann ifatt mig.

-WHAT?! Skrek jag åt honom.

-If you dont want to bee seen together with me , then i sugest that you have a hoddie on your head , sa han.

-Thanks , but i want to bee seen with you but i dont want they to think we are together , sa jag och satte på mig en tröja på hududet så man inte kunde se mitt ansikte och titatde ner i marken så man inte skulle se mitt ansikte och alla pappz som dom säger tog bilder men det var inte så många men det var ett par stycken.

-RUN! Skrek Harry och han började springa och jag sprang med men hade fortfarande tröjan på huvudet.

Vi sprang och satte oss i bilen och körde iväg därifrån. Jag väntade lite innan jag tog av mig tröjan från hududet.

Vi satt i bilen och det var en hemsk tystnad.

-Thanks Harry , sa jag.

-What for? Frågade han.

-For everything for bringing mr back not just to life but for taking me back to stockholm for being there when i want and that you kissed me , sa jag.

-You thank me for that i kissed you ? Frågade han.

-Yeah i do , sa jag och han log och han satte på radion och Wee got the power av Loreen spelades och jag sjöng med och Harry lyssnade väll. Han började sjunga med också sedan lsutade han och började sänka ljudet.

-Why are you soing that? Frågad jag han.

-Cuz i want to hear you sing , sa han.

-Why? Frågade jag.

-Cuz you can really sing , sa han.

-No , i can not , sa jag.

-Then your nuts , sa han.

-Vi var framme vid hotellet nu och jag klev ur bilen och jag kände mig inte helt okej men det fick duga ändå. Jag skulle ta ett steg men jag blev alldeles yr och höll på och rammal men jag tog ett stadigt tag på bildörren och Hary såg det vilket jag inte ville.

-Omg are you ok , do we nned to go back? frågade han medans han tog atg i mig.

-No just help me in , sa jag. Och han tog min arm och la den runt hans arm och vi gick in i lobbyn och alla satt och kolla på TV:n somvar där i lobbyn. Liam titatde bak och såg mig och gick mot mig och såg lite sur men han avr glad ändå. men han sa inget för han kände väll på sig att jag ville överaska killarna.

-Louis look , sa Liam när han hade kramat mig fördigt.

-What , sa han och vände sig om och såg mig. Hans leende som var på hans läppar då var roligt och se att han var så glad att jag var tillbaka.

Han sprang typ mot mig och jag sprang mot han också han kramde mig medans vi snurrade och när vi slutade snurra hade han sina händer där Harry hade sina. och jag hade mina runt hans rygg och jag pussade han lite lätt.

-But come on guys , sa Harry och titatde på oss. Jyst kiss eachtoher , sa han sedan.

-Shut up , sa Louis och log

Vi stod bara och tittade på varradnra och kramades igen och jag kände mig älskad.

-Dont just stand there kiss her , sa Harry och log och jag anade att allting var okej nu.

vi tittade på varandra och vi lutade oss mot varandra och kysstes

Vi kysstes som att allting var som förut..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onedirectionlifee - 7 augusti 2013 19:49


  Det hade gått ett par månader efter att vi alla hade sagt hejdå till varrandra. Vi hade släppt det nu och inte tänkt på det så mycket men nu ville jag till dom men inte så jätte mycket genom att jag inte ville att allting skulle bli som det blev...

Av onedirectionlifee - 6 augusti 2013 15:00


  Vi gick och la oss efter jag hade kommit hem för det var inte direkt på morginen ag hade fått åka hem eller så kändes de inte som det. Jag avr jätte trött och louis med för enligt Harry hade inte Louis sovit på flera veckor medans jag hade legat...

Av onedirectionlifee - 16 juli 2013 22:38


  Jag låg där i sängen med Louis efter en otrolig natt. Det var hur mysigt som hälst. Och nu var han min på riktigt. Jag älskade honom vad som än händer känns det som men kanske inte. Men just nu är det så. -Do you want some from roomservice? Fr...

Av onedirectionlifee - 23 juni 2013 13:31


  Under konserten så kändes det som att han alltid tittade på mig och jag ville bara till honom just nu. Han är min älskade pojkvän eller han var för jag hade ju liksom stuckit men jag är tillbaks nu och det är väl det som räknas eller? Det kanske...

Av onedirectionlifee - 14 juni 2013 19:04


   -Louis , what do you mean with that? Frågade jag. Men han gick bara ut till den som stog utanför och jag gissade på att det var Paul. Dom stog och skrek mot varrandra och allt jag hör är om mig, att det är mitt fel att det var jag som hade gjor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards