Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av onedirectionlifee - 7 augusti 2013 19:49

 

Det hade gått ett par månader efter att vi alla hade sagt hejdå till varrandra. Vi hade släppt det nu och inte tänkt på det så mycket men nu ville jag till dom men inte så jätte mycket genom att jag inte ville att allting skulle bli som det blev förut. Jagg prkade säga hejdå till någon mer nu. Och jag ville inte få mitt hjärta krossat igen. Jag hade fått det för många gånger nu, och jag är bara arton år , jag ska int ebehöva gått igenom allt detta.Men jag hade haft as bra kontakt med Ebba och Niall men det var inte Niall som var det jobbiga utom et var att möta Louis igen. Niall hade svurit på att inte berätta att han hade pratat med mig , men han kanske hade gjort det. Men han hade sagt varje gång att han int ehade gjort det och jag lita på honom.Men som sagt saknade jag allt det där. Folk kände igen mig på gatan nu också och det kan vara ganska jobbigt men det hde minskat nu genom att dom hade märkt att Louis var i London igen och inte i Sverige med mig.Men idag var det dasgs att prata med Ebba igen för vi gjordee det en dag varje vecka. och vi pratade om allt möjligt.


Vi skulle prata snart för det var liksom dags med det var Ebba som skulle ringa denna gång. Allstå vi ringde inte på telfonen utom vi ringde på skype och så. Jag hade min dator öppen bara för att jag var berädd att hon skulle ringa. och jag hade längtat efter att få prata med henne igen.

Nu ringde det och jag slängde mig på datorn för att svara.

-HEeej , sa jag.

-Hi Ebba asked me for call you and she coming soon shes in the shower , sa Niall.

-Its ok , im sorry for asking you this again , but you didint tell Louis or someone else that you have talked to me? Frpgade jag honom.

-No i havent talked about this to someone else the Ebba , sa han.

-Thanks , so how have youre week been ? Frågade jag honom.

-Great , we have record some of the new song on a album and it comin this cristmas so everything needs to be done then , and yours? Frågade han.

-Okey thats good, yeah mine have been good to much schools work , sa jag.

-What was that youre studieng to again , sa han.

-Hair stylist , sa jag för det var exact det jag pluggade till och det var tufft med det gick bra.

-Okey  ,sa han. Ebba is coming know , sa han.

-Bye Niall, sa jag och vinkade lite.

-Bye , sa han och sedan tog Ebba över.

-Heeej , sa hon o ch log.

-Hejjj , hur är det? Frågade jag.

-jo det är bra har haft lite fullt upp med jobbet nu bara , sa hon för hon jobbade på H&M i london. Själv då? Frågade hon.

-Jo det är bra men lite jobbigt med allt pluggade och allt sådant med det kommer nog gå bra om allt löser sig kommer jag få börja titta på när andr aklipper på salonger till våren , sa jag.

-Oj va bra då , sa hon.

-Ja , hur går ditt förhållande med Niall ? Frågade jag.

--Jo men det går väll bra vi är som vilket par som hälstmen det är facktiskt lite jobbigt att bli igenkänd över allt , sa hon.

-Men det är väll typ ditt eget fel genom att du sa i en intervju att ni två dejta , sa jag för hon ahde varit med på intervjuer och skit som jag hade sätt. Genom att jag tittar på deras intervjuer men inget annat alltså att träffa dom eller så men jag var p åväg att åke till Ebba och Niall en gång under hsten men det blev inget.

-Ja men dom kan kanske lämna oss ifred någon gång , sa hon.

-Ja  kanske det , men skaffa er tid då ra, sa jag lite skämt samt mot dom-


Vi satt och pratade med varrandra i nästan en timme och nu var det dags att lägga på nu för jag skulle gå ne och äta med mina föräldrar. Genom att jag inte hade någont jobb fick jag också bo hemma med mina föräldrar tills jag får ett jobb.

Vi sa hejdå och jag gick ner och åt med mina föräldrar och sedan ser jag en pappersliknade grej på bodet.

-VAd är det här? frågade jag pappa.

-En biljett till Manchester City match , sa han.

-Vems är det? Frågade jag.

-Det är din , sa min pappa.

-Va?1du skojar? sa jag.

-Nej , vi tänkte att du kanske behövde lite roligt genom att Louis och dom andra har åkt till London , sa pappa.

-Och Ebba med , sa mamma.

-Den är om ungefär en vecka , sa han.

-Oh tack o tack o tack , sa jag och gick runt bordet och kramade om mama och pappa.

-Bara du lovar och den här gången menar jag alvar att du ska ringa mig när du kommit fram , sa han.

-Okej jag lovar för vem annars ska jag prata med? Frågade jag honom lite skämt samt.

-Jag skojar inte , du ska ringa , sa han.

-Ja , jag lovar , sa jag och ursäktade mig från bordet och gick upp på mitt rum och tittade på en intervju med one direction. Där louis satt i mitten. Intevjuaren frågade saker och sedan kom en chockerande fråga.

-Louis its a roumerthat you and Harry shared a girlfriend , sa reporten.

-What? Frågade Louis och tittade på Harry.

-Thats not true , sa Harry.

-I have a true source who explane what happened , sa reporten.

-Whos that? Frågade Harry.

-I think its name are Erik V , sa reporten.

-But thats not true and i  trust Harry when hes saying that is not true , sa han.

-Oeky i give u p ,sa reporten och frågade Zayn några frågor om uppbrottet med Perrie. Jag stängde av TV:n i ren förbannnad känsla. Hur fan kunde hon fråga en sådann fråga? Vem tror hon att hon är? Jag försökte att inte tänkta på det ochg ick in och beställde ett rum i Manchester City så jag kunde bo där över matchen och lite före och efter. Jag hittade en billig och bra och litet hotellrum. Med enkel säng coh allting så den var perfekt för mig som var singel nu.

Jag kom på att jag kanske måste säga till Ebba att jag skulle åka till England och titta på fotboll. Men tänk så skulle hon säga till Louis och dom att jag var här då skulle dom leta efter mig. eller hade louis gått vidare, jag måste få reda på detta. Jag ringer Niall bara för att få reda på det.

-Hello , sa han

-Hi its me and please just say someone others name than me , if you are with the guys , sa jag.

-Yeah , hi greg , sa han som var hans storebrors namn.

-I just want to know if Louis haved moved on? Frågade jag.

-I dont think so , sa han.

-Okey thanks Niall , but you can tell Ebba i said Hi , sa han.

-Bye greg , sa han och skrattade.

 

Jag låg och grubblade på det att Louis inte hade gått vidare än , det hade inte jag häller gjot rikitgt med ändå det var konstigt att han tänkte på mig fortfarande. För han var en popstjärna och kunde få vilken tjej han ville men han ville ha mig , det kändes konstig att han ville ha just mig , efter allt vi har gått ignom och nu menar jag inte det bra vi hade gått igenom. Utom allt det dåliga.

 

Fyra dagar senare


Jag stod inte ut med tanken att få träffa Louis igen , visst jag skulle ge allt för att få tillbaka det vi hade men det känns som att jag kommer ångra mitt beslut nu och jag kommer bara vilja ve med honom hela tiden och allting somjga har byggt upp kommer föstöras. Men idag gällde det för jag skulle åka till England för matchen var imorgon. Och jg skullle inte missa matchen för något i hela världen. Det var en dröm match att få sitta på Manchester Citys hemma arena och heja på bästa laget någonsim. Det var den bästa känslan någonsin. Eller kanske inte någonsin men iallafall nu. 

Pappa skulle komma hem från jobbet genom att  han och mamma jobbade och skjussa mig till flygplatsen sen skulle jag åka och flyget går om kanske en timme så jag gjorde den sista packningen sedan tittade jag på klockan och går ner med alla väskorna. När jag hör att det knackar på dörren.

Jag går och öppnar dörren och där står Johannes.

-Johannes , vad gör du här? Frågade jag honom

-Jag kom för att vara med dig, sa han.

Men vi är inte tillsammans , sa jag.

-Men vi har ju inte gjort slut , sa han.

-Jo , med allt du gjorde mot mig måste du frstå att jag aldrig vill vara tillsammans med dig , sa jag och försökte stänga dörren men kunde inte genom att han trängde sig igenom.

-Allt jag gjort mot dig , du gjode detta mot dig själv , du fökänade allt jag gjorde mot dig bitch , sa han.

-Bra att du tycker att jag är en bitch för då kan du dra åt helvete och bara försvinna ur mitt liv och aldrig komma tillbaka , sa jag igen dörren.och puttade ut honom ur mitt hus och sedan slängde jag igen dörren.

 

Efter kanske tio minuter kommer pappa och hämtar upp mig så vi åker till flygplatsen , det var spännande att dom litade på at jag skulle klara mig i England helt själv. Och allting skulle bli bra ven fast jag hade träffat Johannes och var ganska upprörd efter det.

-Vad är det gumman du ser ganska upprörd ut , sa pappa i bilen.

-Johannes kom förbi och ha.. , han jag bara säga innan pappa avbröt mig.

-Den killen ska vi polisanmäla när du kommer tillbaka han har följt efter dig hela tiden och du är det nog , sa pappa.

 Bra att du åker bort och får ta bort tankarna från det ochkan träffa Ebba och killarna , sa han.

-Pappa , jag har inte sagt till Ebba att jag ska till England och jag kommer nog inte göra det heller, sa jag.

-Vad sa du ? Frågade han. HHar du inte berättat? Frågade han sedan.

-Nej och jag vill inte att du eller mamma ska säga det till henne heller, sa jag.

-Okej det är inte vi som bestämmer det , det är du som bestämmer det, sa han.

-Jag vet och jag tror jag gör det rätta , sa jag.

-Men det tror inte jag , sa han och nu vart det tyst i bilen ända fram till flygplatsen.

 

 

På flygplatsen var det fullt med folk och jag var på uppe våningen och jag alla männniskor krylla där nere. All var helt fullt. Jag hör en signal och det var min mobil. Jag tar upp den och det var Ebba.

-Hej Ebba vad gör du? 

- Gissa vart vi ska? Sa Ebba.

-Vad ?Frågade jag.

-Jag kommer göra det du alltid har drömt om , sa hon.

-men vad är det? Frågade jag.

-Vi kommer gå på Manchester city match , sa hon och jag vart helt stum och allting var svart. Varför skulle dom gå när jag skulle gå.

Everyone who is going to Manchester please go to gate 9 . Hörde man en röst säga.

-Är du på en flygplats ? Frågade Ebba.

-Ja , sa jag.

-Vart ska du ? Frågade hon

-Till manchester city matchen , sa jag.

-Oj , sa hon. Kommer du prata med Louis om du träffar han? Frågade Ebba.

-Tror inte det bara om han börjar prata , sa jag.

-Okej , men kan jag komma till ditt hotell ? Frågade hon.

-Visst men säg inte till någon att du ska till mig ,  sa jag.

-Inte ens Niall , sa hon.

-Nej  inte ens Niall , sa jag.

-Okej ses senare, sa hon och vi sa hejdå och vi la  på.

Nu fick ja skynda mig om jag skulle hinna med planet. Dom hade ju reda ropat ut så jag fick lov att springa till gaten och jag hann precis.

 

 

 

På hotellet.


Nu var jag äntligen på hotellet och detkändes så skönt att äntligen va här det var inte långt till matchen nu , bara nnågra timmar eller imorgon var den men det var typ imorgon för det var en timmes mer sent än det var i sverige.  jag önskade att Ebba kom hit nu och juste jag skullle ringa min pappa.

Jag tog upp min mobil och slog pappas nummer.

-Hej pappa det är jag , sa jag.

-Hej , har resan gått bra ? Frågade han.

-Ja det har den gjort , sa jag

-Va bra  , tack för att du ringde men jag måste facktiskt gå nu är på middag med kompisar och din mamma , sa han.

-okej har det så kul och hälsa mamma från mig , hejdå , sa jag.

-Hejdå , sa han sedan la han på. Det knackade på dörren när jag la ner mobilen och jag gick och öppnade.

Det var Ebba som kom in och jag ville värkligen ha henne här nu , och jag var så glad att hon var det.

-Hej! Sa hon

-Hej! sa jag och vi kramade om varandra.

-Vad gör du här då? Frågade hon.

-Jag har nyss kommit hit och la på med min pappa innan du kom , sa jag.

-Hota han dig med polisen igen? Frågade hon och kom in och satte sig .

-Japp ,sa jag.

-Hahha , jag kommer ihåg när han gjode det i stockholm , sa hon.

-Ja oh vi hade så roligt då , sa jag.

-Ja , det var då jag träffade Niall första gången , sa hon.

-Och jag träffade Louis , sa jag.

-Oj , ledsen för det , sa hon och tittade ledsamt ut på mig.

-Det är lugnt och jag kommer tänka på det här men det är lugnt ,sa jag.

-Va bra för jag har bestämt att vi ska ut och äta middag nu , sa hon.

-Va? sa jag förvånat.

-Japp har bokat bord och allting , sa hon och log men jag bara ruska på huvudet. Men kom igen det var evigheter sen vi gjorde någonting ihop , sa hon.

-Kanske för att du flyttade till London med Niall ? Sa jag.

-Ja kanske men du kunde ha hälsat på , sa hon

-Ja du med , sa jag.

-Du kunde ha flyttat hit med Louis , sa hon och sedan såg hon på mitt ansikte att hon sa det utan att tänka.

-Jag är ledsen Anna , det bara flög ut ur mig , sa hon sedan.

-Jag vet , nu går vi ut och äter , sa jag och hon vart ganska glad då och vi gick.

 

Vi tog en taxi och sedan åkte vi till resturangen. När jag såg vilken resturang det var , så vart jag inte llika glad längre , vi var vid Nandos. Då kunde alla killarna vara gär och det ville jag inte.

-Ebba alla killarna är inte här va? frågade jag henne.

-Nej men dom kommer komma men då ä inte vi här längre men det är en kille här , sa hon och tittade på mig.

-Louis ? frågade jag och hoppades på ett nej.

-Nej Niall , sa ho och jag vart väldigt lättad att det inte var Louis eller Harry.

Vi gick in och Niall ser oss och kommer fram till Ebba och ger henne en puss och en kram , sen kommer han till mig och ger mig en kram.

-Hi so fun that you are here , sa Niall.

-Yeah , i think so to , sa jag.

-What are you doing here ? Frågade han sedan.

-im here for watch the Manchester City match tomorrow , sa jag och han såg chockad ut.

-Are you a City? Frågade han fövånat.

-Yes i am , sa jag.

-Hello can we talk about something else then football , sa Ebba.

-sure sorry , sa Niall och pussade henne på kinden.

-Im just making something clear here , im not going to be here when the others coming , sa jag and i dont want you to say ive been here Niall please , sa jag sedan.

-To bad Louis really want to talk to you but hes afraid , sa Niall. But i promise i dont going to say something to the guys.

Vi satt och åt och prata o skrattade nästan hela tiden så jag kunde bara inte sluta skratta ibland. Då men sedan får Niall ett sms.

-I think you should go know ,, sa han till mig.

-Niall! säger Ebba bestämt.

-No not like that but Louis , Harry , Zayn and Liam are out there on the parking lot , sa han.

-Thanks Niall  , ebba can you follow me to a cab? Frågade jag hon.

-Sure , sa hon och gav Niall en puss sedan gick vi ut och möter killarna på vägen in gneom dörren och jag ville bärkligen inte att dom skulle känna igen mig.

Men jag hör Louis säga.

-Was that Anna? Frågade han Harry.

 

Vi kallade till oss en Taxi och skule åka iväg när Ebba började prata med mig.

-Vi kan väll ses någon gång vid matchen i alla fall? Frågade hon.

-Såklart ha mobilen på dig så kan vi skicka , sa jag coh ser bortanför Ebba kommer en kille springades och när han kommer närmare så ser jag att det är Louis som kommmer och skriker att vi ska vänta.

Det ända jag hör innan jag åker iväg är:

-Ebba is that Anna? Frågade Louis henne.

 

Jag åkte till hotelletoch gick in och la mig och skickade iväg ett Sms till Louis.

To Louis 22.13
Im in sweden i heard about Ebba that you tought im in England

From Louis 22.15

Ok, but i still think its you

 

Att han brydde sig var gulligt men nu fick det vara nog jag ville inte se han någonting mer och speciellt inte det mäst bästa ögonblicket jag kommer ha imon.

Och allt det där var det inte så roligt ch få det. Jag vill att allting ska bli som förut men jag tror inte det kan bli så för jag är inte en sån person som bara kan hålla på så.

Men nu var det dags att lägga sig jag behövde vakna för matchen imon.




Om en timme var det match och jag var hur spänd som hälst. Jag fick lov att ringa Ebba få se om dom alla skulle åka tillsammans eller om dom skulle åka en och en.

Jag slog in ebbas nummer på min mobil och sedan ringde jag henne.

-Hej , sa hon.

-Hej , du ska ni åka alla tilsammans eller var och en? Frågade jag henne.

-Vi sitter i bilen på väg till arenan nu , sa hon.

-Jaha okej men jag tar en taxi då , sa jag.

-ja bäst du skyndar dig för det står en taxi och väntar på dig neranför , sa hon. Jag tog min väska och gick ner medans ebba fortfarande var i telefonen. Jag vet ganska förånad när jag kom ner för det var Ebba som satt i bilen och ropade på mig. Men som ur var inte Louis där utom bara Niall och ebba.

-Ni hade inte behövt , sa jag.

-Jo det hade vi , sa hon

-Ey no swedish okey? Sa Niall och log i backspegeln.

-Im glad that youre doing this to me , sa jag till Niall.

-Doing what? Frågade Niall.

-Lying for your friends , sa jag.

-Im doing this so all of this can be normal again ,sa han.

-Yeah i hope so to , sa jag och sedan lutade jag mitt huvudet mot flnster rutan och tittade ut.


Vi var framme vid entren och jag kramade om Ebba och sedan gick jag så jag inte skulle träffa dom.Jag gick och köpte en dricka och sedan till fan shop och köpte en Manchester city tröja på mig och sedan satte jag på mig den. Och så gick jag till min plats och satte mig. Matchen skulle börja snart så dom var och värmde upp på planen. Sedan började matchen.


Efter kanske 20 minuter av matchen gjorde Manchester city mål och alla city fans ställde sig upp och applådera och skrek och jag var en av dom sedan var det halv lek. Kameror började visas av pibliken , jag hade slut på min dricka och sedan hör jag i högtalarna.


Oh One Direction are here to join us fans today have a nice match guys


Genom att jag ahde slut på min dricka skulle jag gå och köpa en ny.Jag var framme vud kiosken och skulle gå och köpa och tittade ner i min mobil för jag fick ett sms.

En kille vänder sig om och krockar in i mig och spiller på min hoddie.

-Oh gosh im so sorry , sa han och jag tittar upp och det var Harry.

-Anna?Frågade han sedan. Hi , sa han efter och gav mig en kram.

-Hi Harry , sa jag och försökte se glad ut men egentligen ville jag inte träffa någon av dom.


Efter kanske nån sekund kommer alla killarna plus Ebba fram och tittar på mig som att hon var ledsen att hon hade gjort någonting.

-Guys look at who i bumped in to , sa Harry och den enda jag kunde se var Louis som tittade på mig lite fundersamt men lite ledsamt samtidigt.

-Come and give me a hug , sa Liam och gick fram till mig och krama om mig.

-A you forgot me , sa Zayn och kom fram till mig och kramade om mig med.

-Yeah , so i got an idea we have a seat over there we sitting , you can come and sit with us , sa Harry men Louis och jag tyckte inte att det var en sån bra ide.

-no Harry i don think thats and good idea , sa jag.

-Yeah Anna maybe is having someone shes here with , sa Louis.

-Have you Anna? Frågade Niall.

-No i have not , but i have my things there and you know , sa jag.

-Anna i dont take no for an answer and what other things do you have then that bag , sa Harry och han pekade på min väska.

-Oke y then i can sit with you guys ,sa jag men en liten suck.


Vi gick och satte oss på platserna som hade och det var en plats över. Bredvid Louis.

-We can change seets if you want to ,sa Louis.

-No its okey Louis , i can sit here ,sa jag.

Vi satt så attsatt Liam längst bort av oss sedan Zayn , sen Ebba , Niall , Harry , jag , sen Louis Så jag satt i mitten av Harry och Louis . Exakt lika som i bussen på väg till Arlanda.och vi satt rätt nära utgången ochckså så man hörde om någonskrek eller ropade på oss

Matchen skulle inte börja riktigt en då så det avr lite skämt och reklamer. me varför itne så kommer kyss kameran upp , kändes som att det bara kom upp för att dom visste att jag har varit tillsammans med Louis. Den snurrar runt och ser att den komme mot våra platser. Crap jag satt mellan två killar vilken av oss skulle det bli. Den snurrade och saktade in vid mig och Louis , så klart varför inte? Men jag hade fel den stannade på mig och Harry.


-I dont want to kiss you Harry , sa jag till honom.

-do the right thing and not with me but with someone else here , sa han.

Alla skriker kiss och jag ville värkligen inte kyssa Harry.

Jag vänder mig om och tittar på Louis och tar tag runt hans ansikte och drar han närmare mig och kysser honom. Nu fick dom sin kyss men inte mellan mig och Harry. För historien ska inte upprepas.


Jag avslutadde kyssen och reser mig och går iväg. Jag går iväg till utgången för jag behövde ta luft. Och kanske tilloch med glömma att detta hände. Men jag ville inte glömma det , det var ju en underbar sak som hände men var det rätt sak att göra? Skulle allt bli som vanligt igen? Skulle vi bli tillsammans och skulle jag flytta hit nu? Allting snurrade runt i mitt huvud. Det kommer en kille mot mig och dt är inte Louis. Han kommer närmarer mig och jag blir rädd.


-Anna du behöver inte se så rädd ut det är bara jag , sa Johannes som kom mot mig och jag vart livrädd.

-kom inte äns nära mig , sa jag till honom

-Men vi älskar varandra , sa han till mig.

-Vad är det du inte fattar?1 Jag älskar inte dig! Skrek jag.


Han kommer mot mig och jag springer därifrån men han hinner ta tag i mig och håller om mig rnut midjan och jag hör att han luktar på mitt hår.

Jag hör någon komma ner frn trapporna vid utgången och det är någon som hoppar på han rygg.

-Försök ta dig loss Anna , sa en röst som jag tror var Ebbas och det var det.

Jag kunde inte ta mig loss och Ebba blev ner slagen på marken.

-LOUIS!!! Skriker jag av hela min hals. LOUIS!! Skriker jag igen.

Louis kommer ner från trapporna med Niall tätt efter. Niall springer till Ebba för att se att hon är okej.

-Louis help me! Skrek jag och han kommer mot mig och sliter loss mig och slår Johannes men knytnäven i ansiktet. och sedan ropar han på vakterna. jag går mot Louis och han håller om mig.


-Was that...? Hann han bara säga

-Johannes , yes it was , sa jag och han kramade om mig mer. Vakten kom mot oss.

Han såg bestämd ut.

-This guy is telling me that you are hes girlfriend , sa vakten. Is that true? Frågade han sedan.

-No im not hes girlfriend , sa jag. I broke up with im for like three month ago and he has been stalking me like al the time , sa jag och vakten nickade.

-I´ll think you need to come with us to the station , sa han.

-Have she done anything wrong? Frågade Louis.

-No but i wasent talking to her i was talking to you , sa vakten.

-But what have i done ? Frågade Louis.

-You have assaulted an inocent man on a public area , sa vakten.

-Johannes are not inocent , sa jag och blev galen.

-And we need you witness what happened , sa vakten.

-Where comin gwith you just let our friends know , sa jag och gick till Niall som satt med Ebba.

-I and Louis need to go to the station sa jag. We coming to your house after , sa jag sen.

-Okey good luck , but we leave in a hotell right know so we come there insted , sa han och tittade på Ebba som var väldigt trött och höll på och somnade för hon hade nog en hjärnskakning.

-How shes doing ? Frågade jag.

-I dont know im going in to check on her know , sa han och jag fick lov att gå nu.

Vi åkte med till polis stationen och domtog in mig i ett förhörs rum och dom fick fråga mig frågor och jag sa allting ärligt.

-We need to know why he could have done something like this , sa han. And we think thaat you can know why , and why just you , sa polisen.

-Okey , can i tell everything ? Frågade jag.

-Yeah , tell us everything you know , sa polisen och jag började.

-johannes was my boyfriend for a while but he assault me and he was cheeting on me , i was afriad to turn him in to the police , but i broke up with him. Then i went to stockholm and he followed me there and on a bar in stockholm he came to me when i was sitting and talking to the man that rescured me from him know , i went home to Falun and yesterday before i went to the airport to come here hes trying to get in in my house i was home but he wasent allowed to come in and..

-Yeah , so but what happened know ? Frågade polisen.

-He came to me , but i didint want him to , i tried to run away from him but he cought me and hee hold me , smelled my hair , i was trying to get away from him but i didint succed , and then my best friend tried to help me but shes got knocked down and she probebly have concussion and then i screamed on Louis and he helped me if Louis not did the first punch Johannes would have knocked him down , sa jag och allting jag sa var sant.


Jag fick gå sedan men dom ville förhöra Louis först innan han fick gå med. Jag satt och väntade och väntade att han skulle komma ut men dom skulle väll förhöra Johannes först antar jag så han fick hra min historia.

Medans jag satt där så kom Harry in genom portarna till stationen.

-Hi , sa han och kom mot mig och gav mig en kram.

-Hi , sa jag tillbaka och kramade honom.

-How are you doing ? Frågade han mig.

-Pretty good , sa jag. But how is Ebba? Frågade jag efter.

-She has a concussion and i think shes home cuz it was not some big thing , sa han.

-Good , sa jag och satte mig på stolarna.


Vi satt i en stunds tystnad. Det var en spänd tystnad ,stämningen var inte riktigt okej och egentligen ville jag bara därifrån , men jag kunde inte bara lämna Louis.

-Harry what are you doing here exactly ? Frågade jag.

-Im here to pick you guys up, sa han och tittade på mig som om han ville ställa en fråga.

-If yuo wanted to ask a question , so ask , sa jag och han tittade kosntigt på mig.

-I cant ask it here , sa han.

-We can talk in the car , sa jag.

-But Louis , he may think we have something goign on ,sa han.

-No , he trust you i know that , sa jag.

-You saw the interview ? frågade han.

-Yeah , sa jag och vi gick mot bilen och det var mycket press utanför .

Jag ville ut drifrån men kunde inte ,det var folk överallt , jag förstod att jag behövde prata emd dom för att komma undan.

vi går ut och jag hör frågor.

-Anna why are Louis at the police station?

-Anna are you and Louis back together?

-Anna why are you walking out of here with Harry and not with Louis?


-Im walking out of here with Harry becasue i want to go to the car , I havent talked to Louis yet so i dont know if we are together , and why hes in there cuz hes witnessing to the thing that happened , sa jag och gick till Bilen och Harry följeer efter. Alla gick ifrån stället och in i sina bilar för att dom fick reda på vad dom ville.


Vi satt coh den pinsamma tystnaden var tillbaka igen och vi satt och tittade rakt fram och inte på varrandra , jag tittade inte på honom i alla fall.

-So what was it that you couldent ask me on the station`?Frågade jag.

-Do you still like me on a more-than-friends way? Frågade han.

-I dont knoe Harry i have been gone for a long while know and i dont know i feel like that for you anymore , the first person i wanted to kiss was Louis , remember? I couldent kiss you on the kiss cam the histori can repeat it self , sa jag.

-I know that you love Louis , and i cant say that i Love you but it hink i still like you in that way , sa han.

-But can we try to just be normal friends ? Frågade jag.

-Yeah , i´d love to , sa han och tittade på mig.

Jag tittar mot dörrarna och ser att någon komemr ut och jag ser att det är Louis.

-Excuse me Harry , sa jag och titatde på honom och han nickade jag öppnade bildörren och gick ut.

-LOUIS! Skrek jag och han tittade på mig och sprang fram mot mig.

Vi sprang mot varandra och när vi var vid varandra kramade han om mig.

-Thanks for rescuing me , sa jag.

-I do anything for you , sa han ich tittade på mig med sina fina ögon.

-I dont want to ruin this moment , but i think we need to talk about what happened back in the arenaa , sa jag.

-I think so to but right know i just want to kiss you ,sa han och hur kunde man säga nej till det.

-Then do it ,sa jag

Och han hade sitt ansikte nära mitt jag kunde känna hans andetag mot min kind och hans näsa nudda min. Han perfekt läppar möta mina i en perfekt kyss.

Vi gick till baka hand i hand till bilen där Harry satt och väntade på oss..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards